Personal gym


Personal Gym

De personal gym start met een kort en persoonlijk intakegesprek waarbij we op zoek gaan naar jouw noden en uitleggen hoe wij te werk gaan.

Tijdens je eerste training kun je ervoor kiezen om enkele testen te doen zodat je een nulpunt hebt om de vooruitgang van je doelen bij te houden. Deze worden in je persoonlijk mapje bijgehouden en iedere maand geüpdate.

 

Na je eerste training kun je kiezen of je een programma op maat wilt laten ontwerpen door de coach, liever je eigen schema meeneemt of de workout of the day doet die een jaarlijkse periodisering volgt.

En als je eenmaal op weg bent is de coach er nog steeds om je te helpen consistent te blijven en vooruitgang te maken. Van regelmatig testjes doen om je vooruitgang bij te houden, tot je te spotten bij zware lifts of je trainingsschema te optimaliseren en oefeningen aan te passen op jouw maat of je even opbellen als je al een tijdje niet meer hebt gesport en ook gewoon voor een sociale babbel, ... .

 

Het is ook de bedoeling dit je hele traject door te trekken en niet zoals in de meeste fitnesszaken enkel de eerste week te helpen om je daarna te ontwijken.

 

Je zit in een groepje van maximum 6 personen maar het zou ook kunnen dat je de gym helemaal voor jezelf hebt.


Uurrooster + inschrijven

Dag Tijdsblok 1 Tijdsblok 2
Maandag 12:00 - 14:00 14:00 - 16:00
Dinsdag 12:00 - 14:00 14:00 - 16:00
Woensdag 12:00 - 14:00 14:00 - 16:00
Donderdag 12:00 - 14:00 14:00 - 16:00
Vrijdag 18:00 - 20:00 20:00 - 22:00
Zondag 12:00 - 14:00 14:00 - 16:00

Een trainingsblok duurt maximum 2 uur

Dit betekend niet dat je om 12h moet starten, als je iets later later start is dat ook geen probleem

Hoe schrijf ik me in ?

Bij NCPT verkiezen we de samenwerkingen te starten met een kort en persoonlijk intakegesprek zodat jij niet klant #935 bent.

Je komt hiervoor tijdens de openingsuren langs zodat de coach je persoonlijk uitlegt hoe alles werkt en je helpt de app op je smartphone te installeren zodat jij weet waar je je moet inschrijven en welke toegangskaart het meest geschikt voor jou is.

 

En als je toch het één en ander bent vergeten door de stormvloed van informatie dan kun je de informatie altijd hier via de website even ophalen of tijdens je volgende training de coach even om hulp vragen.

Tarieven & kortingen

x Standaard Kortingsgroep

PT/PD-klant

Student

Single training

€ 20

€ 15 (niet op naam, uitleenbaar of als groep)

12x kaart
1 week € 25 (1 week unlimited)
1 maand € 80 (unlimited) € 75 (unlimited) € 70 (unlimited)
€ 70 (1x week) € 65 (1x week) € 60 (1x week)
3 maanden € 75 (unlimited) € 70 (unlimited) € 65 (unlimited)
€ 65 (1x week) € 60 (1x week) € 55 (1x week)
6 maanden € 70 (unlimited)  € 65 (unlimited) € 60 (unlimited) 
€ 60 (1x week) € 55 (1x week) € 50 (1x week)

De 12x kaart staat niet op naam en kan uitgeleend worden of gebruikt worden als groepsaankoop, deze is 3 maanden geldig

 

! vraag je kortingscode aan bij de coach voor je start

Kortingsgroep = bring a friend, lokale zelfstandigen, coaches, LO-leerkrachten, kinesisten, diëtisten, iedereen die werkt op de stationsstraat Lanaken of gemeentehuis, Oekraïners, ...
(Kortingen zijn niet cumuleerbaar)

 

* Vrije keuze jaarlijkse sportersverzekering
* Opzeg 1 maand / bevriezingsfee 25% bij + 3 weken vakantie


Algemene regels voor een gezellige gym

 

1) Wanneer je aankomt groet je iedereen voor je start met trainen.

2) Leg je sporttas in de omkleedruimte, enkel je meest waardevolle items (smartphone,geld) kun je in de algemene ruimte bij de trainer bewaren.
3) Let op waar je wandelt, loop niet achter, naast of voor iemand die zware gewichten heft. Wacht enkele seconden tot hij/zij klaar is als je nergens anders langs kunt.

4) Het gebruik van steroïden of andere illegale substanties zullen niet in de studio gebruikt noch besproken worden.

5) Ruim alles op wat je hebt gebruikt en ontsmet hetgeen waarop je hebt gezweet.

6) Neem afscheid van iedereen wanneer je de fitness verlaat.

 

Enkel voor de (aspirant) powerlifters en gewichtheffers

 

1) Als je +80% van je 1RM aan het laden bent waarschuw je mij zodat ik je techniek in het oog kan houden.

2) +90% van je 1RM liften mag enkel onder toezicht en met steun van de hele groep en met spotters gebeuren. De anderen zullen dan ook hun best doen om extra steun te geven.

3) Als je een lift met teveel gemak uitvoert kan ik het gewicht/herhalingen aanpassen. Als de verhoging toch te zwaar is zal het gewicht/herhalingen terug zakken en volg je het oorspronkelijke plan.

4) Als je mijn toestemming vraagt om meer gewicht te liften dan gepland staat zal ik dat toestaan maar krijg je ook de waarschuwing dat als je het niet heft met correcte vorm je 2 strafsets erbij krijg. Als je bijvoorbeeld 5 setjes van 3 herhalingen met 80% doen en na je eerste setje je graag 5kg erbij wilt kan dat op voorwaarde dat die 5kg erbij blijft voor de overige setjes zelfs wanneer het gewicht omhoog gaat of zakt, als je dit niet haalt verlaag je het gewicht en doe je 2 extra strafsetjes maar als je het wel haalt wordt je tot beste lifter van de dag bekroond.

5) Als je de oefening, ongeacht het gewicht, met incorrecte techniek uitvoert zal de set niet meetellen.

6) In mijn gym, volg je mijn regels en methoden en heb ik als coach altijd het eindwoord. Als je dit niet ziet zitten ben je altijd vrij om naar de Basic Fit of Crossfit te gaan.